My great penguin proflie

 
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗☆
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣TO MY PAGE
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝☆
Hey Welcome to my profile  well there are 3 things u should know bout me I luv penguins,I luv BOW WOW and I am very nice.
I live by the golden rule "treat others the way u wanna be treated so treat me bad I treat u bad
ADD ME  if u got a meez


Penguin cutie 
ADD ME in ur circle plzz



---/\---
---\/---`♪.Put this on your
---[]--- page if you have a 
---[]--- love for music×♫×
-/\[]/\-
-\.[]./-
-/....\-
-\__/-


***If YOU WANT WRITE AN REQUEST OF A BLINGEE YOU WANNA SEE  OF A CELEB AND ILL CREATE IT***  :-*
                                                               
aNd yEs i wOn 2Nds pLaCe iN BeSt BoY BlInGeE

♥_♥___♥_ ♥_ Put this                 
♥___♥_♥___♥heart
_♥___♥___♥_ on your
__♥_____♥__ page if
___♥___♥___ you like
____♥_♥____ someone     
_____♥ _____

							





ステータス

  • Spotlight掲載回数: 0
  • バッジ: 3
  • Gold Blingees: 0
  • Silver Blingees: 0
  • スタンプ貢献度: 0
  • ポストカード: 0
 

私のコンテストエントリー

cutie
so sexy
もっと見る
 
 
 
 
 

コメント

Deleted_avatar

Zekir2002さんの言葉:

4099日 前
dont fuckin send me stuff like dis just like my sis NIRHIC said 

and i wont eva become UGLY inmy life , u r 
Nirhic

Nirhicさんの言葉:

4099日 前
ok wtf ummm dont fuckin send me dat shit cauz i dont belive in doez shitz and also ok wow i am neva gonna become as UGLY as a hoe !
jackson5andme

jackson5andmeさんの言葉:

4253日 前
YOU'VE BeeN HIT BY THE

|^^^^^^^^^^^^|
|SEXY TRUCK | '|""";.., ___.
|_..._...______===|= _|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@


ONCE YOU'VE BEEN HIT, YOU HAVE TO HIT 8 PEOPLE! IF YOU DONT YOU WILL HAVE UGLINESS FOR 15 YEARS...

xD
jessica397

jessica397さんの言葉:

4441日 前
Do you like BOW WOOOW<3??
haha I Dooo he iiiis sooo seeexy and cuuute<3^^
hlyshor

hlyshorさんの言葉:

4455日 前
sure u can add me
Deleted_avatar

shamsiyaさんの言葉:

4591日 前
wut up who iz thiz

コメントしませんか?

Blingeeに参加しよう (全て無料),
ログイン (すでにメンバーの方).

My ギフト

penguincutieさんはギフトを持っていません penguincutieさんへ初ギフトを贈ろう!

マイチャレンジトロフィー

penguincutieさんはまだチャレンジトロフィーを獲得していません。 今すぐチャレンジを探す/作成する!